Mine produkter
Hjælp
Susanne123
CHAMPION ***

lønarter vises på endelige lønseddel som de fremgår på den fremtidige lønseddel

Status: Ny idé

Kære jer

 

Jeg er klar over at det sikkert bliver et nej, da Anne allerede har sagt at det ikke er noget i har tænkt jer at ændre på. 😉

 

Men jeg oplever det alligevel som en stor frustration og derfor kunne jeg godt tænke mig at stille et forslag der hedder:

 

Når jeg benytter "summerings lønarter" som 3300, 3400 og 3800 og jeg ligger flere linjer ind med forskellig tekst, som fint fremgår på en fremtidig lønseddel, at det så også er disse linjer jeg kan stole på at se på den endelige lønseddel, i stedet for at lønsystemet automatisk bare vælger den "sidste" tekst jeg skriver og ligger tallene sammen under et.

 

Jeg forstår at det ødelægger jeres "summering" til kun én linje på lønsedlen, men det bør være muligt at vise to eller tre linjer med samme lønart når teksten er forskellig og at den så summerer de to i saldoboksene. I sær når det er muligt på en fremtidig lønseddel.

 

Det er ikke nemt for en medarbejder at forstå når tekst og antal dage ikke rigtig hænger sammen, og de kan jo ikke se systemet bagved om hvorfor det er sådan.

 

Så jeg håber alligevel at det er noget i vil tage med i jeres overvejelser til fremtidige forbedringer.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.