Mijn Communities
Help
Carl Mesker1
CONTRIBUTOR **

release notes

door Carl Mesker1
Status: Nieuw

Beste Allemaal.

 

Ben ik misschien de enige die elke maand aan het stoeien is om de releasenotes naar boven te toveren??

Ik ben mij ervan bewust, dat er ontwikkelingen zijn, maar het wordt toch wel steeds ingewikkelder om te voorkomen dat je een release update mist? In het overzicht van :

Youforce Release 2022-07 was dit bijvoorbeeld nog samengevat op één pagina. Of ik doe iets verkeerd, maar kan dit niet eenvoudiger, dan dat het nu is??
ik hoor graag

 

 

10 Opmerkingen
ETeppema
CONTRIBUTOR ***
door ETeppema

Ik vind het ook elke maand een heel gezoek om de release notes te vinden. Als het makkelijker kan of misschien met enige uitleg (misschien doe ik wel iets niet goed) dan zou dat zeker fijn zijn. Scheelt weer zoeken. De releases stonden voorheen bij elkaar en nu inderdaad ook niet meer. Ik hoor het dus ook graag.

Francis den Boer - Verberk
CONTRIBUTOR ***
door Francis den Boer - Verberk

ik worstel er ook iedere maand mee. krijg het maar niet gevonden. En zal hierdoor ook zeker wel eens wat missen. Het is niet meer overzichtelijk. Ook andere tussentijdse meldingen. Heb geen tijd om dagelijks alles door te zoeken of er wat nieuws is.  

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

Via Navigeren Visma Raet werk ik één maal per maand alle berichten door om te kijken of ik niets gemist heb. Een hele klus en desondanks mis ik toch wel eens een release ... als alle releases nu eens bij elkaar stonden (ook de nieuwsberichten van de doorlopende releases), en we ons daarop konden abonneren, dan waren we erg geholpen.

Kim Stokkers
VISMA
door Kim Stokkers (Bijgewerkt ‎05-09-2023 14:01 door Kim Stokkers VISMA )

Dank jullie wel voor deze feedback.

 

We hebben onlangs een onderzoek uitgevoerd naar de 'vindbaarheid' van releasenotes en hier kwamen dezelfde voorbeelden uit naar voren, als door jullie benoemd worden. Ik ben daarom ook blij te vertellen dat we druk bezig zijn de releasenotes op een gemakkelijkere en duidelijkere manier beschikbaar te stellen. Over het hoe of wat kan ik op dit moment nog niet veel zeggen, omdat we meerdere ideëen toetsen, maar hierover volgt zeker spoedig meer informatie.

 

Als jullie betrokken willen worden bij onze plannen, dan verneem ik het graag! Dan zal ik met jullie persoonlijk contact zoeken.

 

Vriendelijke groet

Kim Stokkers

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Kim Stokkers , ik wil graag betrokken worden bij jullie plannen. Daarvoor mag je contact met me opnemen.

Carl Mesker1
CONTRIBUTOR **
door Carl Mesker1

@Kim Stokkers  Je mag mij ook benaderen, ik denk er ook graag over mee.

Ans Timmer-Kreike1
CONTRIBUTOR ***
door Ans Timmer-Kreike1

@Kim Stokkers ik wil hier ook graag van op de hoogte gehouden worden, ik ben nu al weer even aan het zoeken naar de Release Notes van september 2023.... Misschien kan het op de gemal pagina blijven bij Documentatie zoals eerst.

 

Sjoerd van t Hullenaar
CONTRIBUTOR **
door Sjoerd van t Hullenaar

Een overzicht of dashboard op 1 pagina zou denk ik een goede oplossing zijn.

asteeghs1
CHAMPION *
door asteeghs1

Voorheen kon je in de de releasenotes van Gemal ook filteren op CAO, zou handig zijn wanneer deze functionaliteit er ook weer in zou komen. Ook filteren op pensioenfonds zou handig zijn.

hdemeester
CONTRIBUTOR *
door hdemeester

of gewoon per mail verzenden naar de gebruiker?