Mijn Communities
Help
AKoelink
CHAMPION **

Bij 1 declaratie-item zowel thuiswerkvergoeding als woonwerk reiskosten invullen

door AKoelink
Status: Afgewezen

Onze medewerkers mogen zowel woonwerk-reiskosten declareren als de thuiswerkvergoeding. Wij willen graag, om extra werk te voorkomen, de kosten binnen 1 declaratie-item opnemen.

Dus: 1 excel-formulier met 2 bedragen erop. Toevoegen als bijlage aan 1 declaratie en dat in twee velden de bedragen van zowel de reiskosten als de thuiswerkvergoeding ingevuld kunnen worden. En dat achter die twee bedragen aparte kostenplaatsen gehangen kunnen worden.

Dat scheelt de medewerker werk, de manager en de salarisadministratie. 

 

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Goedemiddag @AKoelink 

 

Zojuist is jouw idee gepasseerd in onze intake, terechte opmerking vanuit Development in mijn ogen:

 

2 declaraties binnen 1 Excel formulier verwerken (bij een standaarddeclaratie) wordt ingewikkeld, maar:

Het is al wel mogelijk om verschillende declaratiesoorten op te nemen binnen 1 declaratie, door een nieuwe declaratieregel aan een declaratie toe te voegen.

 

Om deze reden zien wij niet direct de toegevoegde waarde van deze wens, maar horen graag wat jij precies voor ogen hebt en waar je in het huidige design tegenaan loopt.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Gezien de huidige backlog en prioriteiten heeft dit niet de hoogste prio, en geven we voorkeur aan andere onderwerpen

WIj verwachten daarmee niet dat we daarmee de komende 2-3 jaar aan dit onderwerp zullen toekomen.

 

Om geen valse verwachtingen te scheppen ga ik daarom de wens afwijzen