Mijn Communities
Help
AKoelink
CHAMPION **

Cafetariasysteem/Employee Benefits weer in HRM invoeren

door AKoelink (Bijgewerkt ‎18-08-2021 11:50 door Rene van Jole VISMA )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Ook dit is toegezegd, maar geen reactie meer ontvangen over de stand van zaken. En dit heeft toch echt wel een toegevoegde waarde voor Mijn Talent. 

 

Bij de overstap naar Payroll is het Employee Benefits verdwenen. Heel jammer, want nu moeten alle aanvragen handmatig worden ingevoerd. Foutgevoelig. Daarbij mist de medewerker het zelf berekenen van de bruto/netto vergoeding/inhouding als hij een keuze maakt. De aankoop van verlofuren is nu een veel meer tijdrovende klus geworden. Graag daarom deze optie weer toevoegen! 

12 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

dank voor uw wens, in 2022 gaan we Flex Benefits inzetten voor het uitruilen van Arbeidsvoorwaardes 

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

Sorry voor de late reactie. Maar wat fijn dat we in 2022 weer met een digitaal cafetariasysteem aan de slag kunnen. Top! Heb je enig idee wanneer dit weer beschikbaar is? 

door Rene van Jole

Plan is nu dat we in fase 1 live gaan einde Q1 voor de Onderwijs markt, en pilots met andere marktsegementen en dan langzaam verder fases uitbreiden met meer doelen en bronnen en dan ook na Q1 verder uitrollen in de markt. Hoog over is dat nu de voorspelling 

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

Hoi, dus in januari 2022 kunnen we nog helemaal niets? Nou ja niets.. wel dus: alles nog zelf erin zetten?

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

Ik ben heel benieuwd naar een update over deze vraag 

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

@Rene van Jole zie hierboven mijn vraag 

door Rene van Jole

Goedemorgen, in Payroll komt er een update de komende release mbt cafetaria model mogelijkheden. Voor een betere frondend gaan we integreren met Flex Benefits een Visma Raet product, de werkzaamheden van deze applicatie zijn echter zeer vertraagd waardoor wij deze integratie dit jaar niet meer verwachten 

door sabinelindner

@Rene van Jole heb je voor ons een laatste update? 

 

Gr. Sabine

door Rene van Jole

Ik heb een update 🙂 

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan het aansluiten van Flex Benefits met Visma.net 

We hebben mbt Flexibele Arbeidsvoorwaarden al veel functionaliteiten in Payroll de afgelopen releases toegevoegd. 

 

Voor wat betreft de de aansluiting mbt Flex Benefits is de planning dat we een pilot kunnen gaan doen met 1-3 klanten begin 2023 als dit naar tevredenheid verloopt geven we dit voor alle klanten vrij. Er zal tzt ook een Go To Market en communicatie worden opgemaakt 

 

 

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

Ik heb tijdens de klantendag begrepen, dat dan voorlopig de aankoop en verkoop verlof er nog niet in zit. Later dacht ik: in DBS was dit geen probleem. En het pakket is niet zo heel veel veranderd. Kun je mij vertellen waarom verlof er dan nog niet in zit? 

door Rene van Jole

Goedemorgen,

 

Wij ondersteunen op dit moment vanuit HRM nog niet het verlof kopen en verkopen. Als we een koppeling hebben met Flex Benefits moeten we daarvoor ontwikkkeling doen omdat te ondersteunen 

 

DBS is een ander pakket waarbij dit niet in de Cloud wordt ondersteund op dit moment dat is de reden, we moeten dat naar de toekomst toe nog gaan ontwikkelen