Mijn Communities
Help
Merijn van Beinum
CONTRIBUTOR ***

E-mail in E-dossier toevoegen vanuit Gmail

door Merijn van Beinum
Status: Afgewezen

Wij zijn overgestapt van Microsoft naar Google. Maar nu kunnen we geen e-mail meer toevoegen vanuit de mail-client. Vanuit Outlook konden we dat nog wel, maar nu gebruiken we de Gmail-client en daarmee kan het niet meer. Die functionaliteit zouden we graag weer kunnen gebruiken. 

Ik weet wel dat je mail kan opslaan als bestand en dat dan kan toevoegen in het E-dossier, maar dat is een paar stappen meer en aangezien steeds meer via de mail gaat en niet via brieven is dit toch een wens binnen ons bedrijf.

3 Opmerkingen
Asha
CHAMPION ***
door Asha

Ook wij hebben hier last van. Wanneer je het bestand opslaat en toevoegd in het dossier loopt de lay out door elkaar. Wanneer je het bestand vanuit het E-dossier weer download is het lezen. Een hoop extra stappen die mij overbodig lijken.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor uw request / idee. Dit request staat meer dan 3 maanden open en heeft helaas maar 2 Kudo's ontvangen.  Wij geven er de voorkeur aan te werken aan requests / ideeen met meer kudo's