Mijn Communities
Help
omidsultani
CONTRIBUTOR ***

Eigen functie overnemen bij vervanging

door omidsultani
Status: Realisatie waarschijnlijk

Functies worden niet gewijzigd in de functies van de medewerker zelf maar in de functie van de afwezige medewerker.

 

Oplossing; Kan het in geregeld worden dat de functie automatisch gevuld wordt met de functie van degene waar het contract voor is?

6 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Deze functionaliteit is aangepast miv Release 135 op verzoek van een aantal klanten 

We zullen nagaan of we dit dan middels configuratie kunnen aanbieden ? 

omidsultani
CONTRIBUTOR ***
door omidsultani

@Rene van Jole dat zou erg fijn zijn. Ik weet niet wat je vraag is?

door Rene van Jole

Zoals het nu werkt hebben op verzoek van andere klanten zo gemaakt en aangepast en in Release 135 destijds opgeleverd

Jou vraag is nu om het weer aan te bieden via de 'oude / vorige ' methode 

 

Daarmee lijkt het erop dat we moeten overwegen om jou vraag configureerbaar te gaan maken zodat klanten zelf kunnen kiezen. 

 

 

omidsultani
CONTRIBUTOR ***
door omidsultani

@Rene van Jole Dank voor je reactie. Dat zou inderdaad super zijn (zelf de keuze hebben). Hopelijk gaat dat lukken! 

door Rene van Jole

Dank voor je reactie. We gaan dit op de backlog zetten, dit heeft voor ons niet de hoogste prio daarmee zal het waarschijnlijk niet op korte termijn gerealiseerd gaan worden.

 

Ik informeer nog over het Backlog nummer wat hieraan gekoppeld gaat worden

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 5771. Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ