Mijn Communities
Help
Petra Kranenburg
CHAMPION ***

Gebruik Wijzigingsdatum in Edossier

door Petra Kranenburg
Status: Afgewezen

Waar ik mij over verbaas is dat je bij het raadpleegscherm een Wijzigingsdatum en een aanmaakdatum hebt, maar als je een document toevoegt kan je alleen aanmaakdatum gebruiken.

 

Het zou fijn zijn om dit veld als volgt te kunnen gebruiken.

Als je bijvoorbeeld op 1 feb een mail krijgt voor een wijziging met een ingangsdatum 1 maart. Zou het fijn zijn als je de mail op aanmaakdatum 1 feb kan zetten en de wijzigingsdatum op 1 maart.

 

Nu gebruiken wij de aanmaakdatum als ingangsdatum, maar dan is niet duidelijk wanneer een document is ontvangen en wat de ingangsdatum van de mutatie is geweest. 

 

Het gebruik van deze twee velden zou wel fijn zijn voor het terugzoeken van wijzigingen en wanneer iets hiervoor ontvangen is. 

 

Je heb dit veld niet altijd nodig, maar het zou fijn zijn om ook dit veld hier te kunnen gebruiken. 

 

Dit is het scherm van raadplegen e-dossier

PetraKranenburg_0-1677225223067.png

 

En dit is het scherm bij document toevoegen.  

PetraKranenburg_1-1677225223072.png

En als dit veld nog geen functionaliteit ergens heeft zou het fijn zijn als het geen wijzigingsdatum, maar ingangsdatum kan gaan heten.

@Kmortel 

1 Opmerking
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor uw idee

 

Wij hebben dit intern besproken en we gaan ivm andere prioriteiten dit vooralsnog niet op de backlog opnemen

Sorry voor de afwijzing en nogmaals bedankt voor uw idee