Mijn Communities
Help
marielle kelder10
CONTRIBUTOR ***

Geen rechten ontlenen aan proforma's

door marielle kelder10
Status: Afgewezen

Kunnen wij de mogelijkheid krijgen om een standaard tekst toe te voegen op een proforma, t.w. "dat deze proforma puur als indictie geldt en dat er aan deze proforma geen rechten ontleent kunnen worden"'

 

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Goedemiddag @marielle kelder10 

 

Zou je dit idee nog wat verder willen uitwerken, eventueel aan de hand van printscreen(s)? Wáár precies zou je deze standaard tekst graag willen invoeren / terugzien?

 

We horen het graag.

Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Onder de periode en cumulatieve bedragen is er ruimte zat om een vaste tekst neer te zetten.

Maar misschien een andere optie dat je zelf als bedrijf daar een vrije tekst neer kan zetten.

Dit ter voorkoming van vragen. 

Er staat nu op een pro forma keurig inhouding pensioen premie. In de extra tekst kan je dan neerzetten welk pensioenfonds en eventueel percentage WN bijdrage.

 

marielle kelder10
CONTRIBUTOR ***
door marielle kelder10

Wil, ik bedoel bij een proefloonstrook. Jouw antwoord betreft de reguliere loonstroken en daar kun je idd een tekst toevoegen, dat doen we ook al.

Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Marielle daar bedoel ik het ook.

Net zoals bij de reguliere loonstroken maar dan niet zo klein onderaan. 

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Gezien de het aantal requests op de backlog, de prioriteiten en het aantal kudo's verwachten wij niet dat we hier de komende 2-3 jaar aan gaan toekomen.

Om geen valse verwachtingen te wekken gaan we daarom dit request afwijzen. 

 

Mocht dit naar de toekomst toe heel belangrijk zijn dan kunt u natuurlijk het request tzt nogmaals indienen en gaan we dit met de status van dat moment opnieuw beoordelen