Mijn Communities
Help
O Veenstra
CHAMPION ***

Huidige gegevens van de vervanging worden niet getoond in de sectie Vervangingen in een actie, dit is nodig om te kunnen wijzigen

door O Veenstra
Status: Afgewezen

We hebben de sectie Vervangingen in een actie gezet om deze te kunnen laten wijzigen door een eindgebruiker, maar we komen er nu achter dat de huidige gegevens van de vervanging er niet in staat. Graag de mogelijkheid toevoegen om huidige gegevens te kunnen wijzigen net zoals met andere secties zoals bijvoorbeeld sectie Loonkostenverdeling.

Dit is echt nodig om de eindgebruiker goed te kunnen laten muteren en we zien dit ook meer als een bug dan een wens.

3 Opmerkingen
O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

Hetzelfde geldt ook voor vaste salariscomponenten. Ik heb net een actie gemaakt voor vaste toelagen en daarbij ook de verkorte salariscomponentenlijst gebruikt, zodat leidinggevenden toelagen kunnen doorgeven.

Maar als ik een bestaande toelage wil wijzigen of stoppen, dan kan dat niet in een actie.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft geen Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen