Mijn Communities
Help
Preadyz
CHAMPION **

Kostenplaats Nieuw contract automatisch vullen obv de gekozen afdeling

door Preadyz
Status: Gerealiseerd

Je kunt bij Nieuw contract de velden inrichten obv Basiscontract of Metadata. Als het om reguliere kosten gaat, is veelal de loonkostenverdeling leeg dus kan je niet verwijzen naar Basiscontract.

 

Graag mogelijk maken dat je ook kunt verwijzen naar Afdeling. Dus dat de DIM1 (kostenplaats) wordt gevuld op basis van de kostenplaats die bij de gekozen afdeling hoort. 

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden. Bij weinig Kudo's is de kans heel groot dat het idee wordt afgewezen.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

het lijkt erop dat dit idee al op het idee portaal en op de backlog is opgenomen, 

ik wijzig daarom de status naar bestaat al op de backlog en op het idee portaal 

Ik zal deze aan Roadmap item 4410 toevoegen 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit idee zal worden gereleased in de komende 1.138 release van April