Mijn Communities
Help
GdV
CONTRIBUTOR ***

Massa-aanvraag tussentijds aanpassen

door GdV
Status: Afgewezen

Voor de verlofdefinitie thuiswerken maken wij gebruik van een massa-aanvraag per medewerker. Op deze manier kunnen wij in de verlofkalender de wekelijkse thuiswerkdag of dagen terug laten keren in de kalender voor een heel jaar. Echter wanneer een medewerker tussentijds wijzigt van thuiswerkdag is het niet mogelijk om de massa-aanvraag voor een deel van het jaar te verwijderen of aan te passen. 

 

Het zou mijn idee zijn om dit wel mogelijk te maken.

5 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen

Nalja79
CONTRIBUTOR *
door Nalja79

Ik hoop dat er alsnog iets met dit verzoek gedaan wordt.

Wij lopen er ook regelmatig tegenaan dat bijvoorbeeld een ouderschapsverlof van een heel jaar voor 1 dag per week dient te worden aangepast of verwijderd uit de kalender.

Nu moeten we dit handmatig per dag verwijderen en vervolgens aanpassing indien nodig, dat kost veel tijd en is ook erg onlogisch.

 

GdV
CONTRIBUTOR ***
door GdV

Bedankt voor je reactie. Het zou echt een mogelijkheid zijn die van waarde is en hierdoor de kalender ook optimaler maakt voor gebruik. 

simone koppers
CONTRIBUTOR *
door simone koppers

Wij hebben hier ook last van.

Door de toename van het gebruik van ouderschapsverlof komt het vaak voor dat verlof lang vantevoren ingevoerd wordt met behulp van de massa mutatie. Dit werkt op zich heel handig.

 

Echter als er iets aangepast moet worden,  bijvoorbeeld als de dag wijzigt, dan moet je 5x klikken om één dag te verwijderen.

Voor het verwijderen van één dag per week voor een jaar lang, moet er minstens 52 * 5 = 260x geklikt worden.

Dat moet toch sneller kunnen.