Mijn Communities
Help
Cynthiaaben
CONTRIBUTOR ***

Meerdere tabbladen HRM openzetten in een scherm

door Cynthiaaben
Status: Realisatie waarschijnlijk

Graag zou ik de mogelijkheid willen om binnen Chrome meerdere tabbladen HRM open te kunnen hebben. 

Het is bijvoorbeeld heel handig om in een tabblad je taken open te hebben staan en daarin te werken en in een tabblad te kijken wat voor contract een medewerker nu heeft of welke gegevens nu geregistreerd staan. Anders moet je altijd uit de taak, de gegevens bekijken en weer terug de taak in.

Als je nu meerdere tabbladen open zet geeft het altijd problemen, ook als je een andere browser ernaast gebruikt en gebruik maakt van meerdere schermen.

 

 

12 Opmerkingen
John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Ook handig om gegevens van medewerkers te vergelijken. Als je dat nu doet geeft dat vaak problemen en is de kans op fouten er groot. Dus als een extra inlog ook gezien kan worden als een aparte sessie, dan zou dat goed moeten gaan.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek is op de backlog opgenomen onder nummer 5079

Dit heeft veel Kudo's dus hier moeten we zeker naar gaan kijken maar heeft voorlopig niet onze hoogste prioriteit en is zal enige tijd gaan duren voordat we dit zouden kunnen oplossen 

door Rene van Jole

het open zetten van meerdere tabbladen an sich zou moeten werken, je kunt niet meerdere tabbladen muteren 

Marjolijn Bruggeman
CONTRIBUTOR **
door Marjolijn Bruggeman

Wij zetten tags van alle gegevens die nodig zijn voor het verwerken van een taak in de instructie in de taak zelf. Dan hoef je niet te switchen.

Ginger
CONTRIBUTOR ***
door Ginger

@Marjolijn Bruggeman dat dacht ik ook dat handig was, maar in de praktijk blijkt dat diverse tags niet werken. Zou handig zijn als Visma deze eens opschoont. Het is zo'n enorme lijst dat er vaak ook niet uit wijs te komen is welke tag je nou moet gebruiken om de juiste informatie te krijgen. En Visma kent geen test-omgeving dus het komt neer op proefondervindelijk vaststellen.

Marjolijn Bruggeman
CONTRIBUTOR **
door Marjolijn Bruggeman

Hallo Ginger,

 

Eens met die tags die niet werken. Wij zijn ook iedere keer weer aan het puzzelen. Soms is het net een tombola. 

Wij hebben wel een testomgeving overigens. Daar moet je wel voor betalen, maar het is beter om iets eerst in een testomgeving te bouwen voordat je het uitstrooit over het hele bedrijf

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Advies is om niet meerdere tabs open te hebben. Ook niet als je op 1 scherm Muteert, en ook niet als je overzichten genereerd.  Je zit zo voor je het weet bij een verkeerde te muteren. 

 

Zou graag zien dat de prio omhoog gaat, gezien de gebreken om inderdaad een taak efficiënt te kunnen muteren met de juiste info.

 

Als ook als je met een mutatie bezig bent en je krijgt een telefoontje? er zijn meerdere scenario's te verzinnen waarom dit het gebruik van Visma efficiënter en gebruiksvriendelijker kan maken.

 

Deze wens heb ik al 5 jaar eerder aangevraagd. 

O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

Heel handig om meerdere tabbladen open te kunnen hebben. Ik heb hier veel profijt van gehad in HR2day, misschien anders daar eens naar kijken. Ook gebruikt HR2day veel linkjes waardoor je met die linkjes eenvoudig naar een medewerker of afdeling of wat dan ook toe kunt gaan en dus ook naar een extra tabblad.

Ook met linkjes vanuit rapportages en dan kun je bijvoorbeeld elke medewerker of item in een apart tabblad krijgen en die je vervolgens kunt bewerken. Ook erg handig als je heel veel dingen moet aanpassen als applicatiebeheerder.

door sabinelindner

Zeker nu incognito niet meer werkt. Snap ik heel goed dat dit een behoefte is! 

Cynthiaaben
CONTRIBUTOR ***
door Cynthiaaben

@Rene van Jole , bijna 2 jaar geleden heb ik deze wens ingestuurd, met zo te zien ook veel kudo's.

Nog steeds is dit een grote wens, waarbij werd aangegeven dat het op de backlog gezet zou worden.

Heb je voor mij een update of dit nog opgepakt gaat worden?

door Rene van Jole

Goedemiddag

 

Ik heb de status van dit verzoek nog eens opgevraagd. 

We hebben het afgelopen jaar wat aanpassingen gedaan hiervoor maar dit lost niet het gehele probleem op.

Om dit op te lossen moet de structuur van ons HRM systeem op de schop, dat verwachten we dat niet gaat gebeuren daarmee is dit verzoek voor ons nauwelijks te realiseren. 

 

Ik kan mij voorstellen dat jullie meerdere Tabs open hebben staan om zaken te controleren ? Wellicht kunnen we daar wat meer op inzoemen om het functionale verzoek te onderzoeken waarom je meerdere tabs open hebt en welk doel je wil bereiken ? 

 

Gezien het feit dat wat we verbeterd hebben niet toereikend is en het feit dat we dit niet kunnen oplossen zonder hele regoreuze verbouwing te doen aan ons systeem zou ik voorstellen dit verzoek voor nu te sluiten