Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

Mogelijk maken om declaraties uit te betalen zolang de einddatum van de woon-werkafstand niet is bereikt

door Salden
Status: Afgewezen

Medewerker X mag tot 1 mei 2022 reisdagen declareren in Visma. Uitbetaling gebeurt op declaratiebasis via code 40550. Daarna krijgt hij een leasefiets en geldt de afspraak dat hij de woon-werk ritten niet meer mag declareren.
Ik heb daarom bij “persoonsgegevens - salaris overige - tabblad reiskosten” de kilometers op de einddatum 30-04-2022 gezet
Nu declareert de medewerker in april en mei nog de reisdagen van maart en april. Hij hanteert keurig een item-datum van respectievelijk 1 maart en 1 april.
Ik had verwacht dat Visma dit zou uitbetalen. De item datum valt immers netjes binnen de datumrange tot en met 30-04-2022.
Toch worden er geen reisdagen uitbetaald omdat Visma de link legt met de betaalperiode (die dus na 30-04-2022) valt. Graag de koppeling leggen tussen de einddatum van de woon-werkafstand en de datum van declareren ipv de datum van uitbetalen.

Voor meer toelichting zie ook case: 26173446

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden. Bij weinig Kudo's is de kans heel groot dat het idee wordt afgewezen.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen