Mijn Communities
Help
Thommy Spoelstra - Confina
CONTRIBUTOR ***

Overzicht autorisatie gebruikers per functiegroep

door Thommy Spoelstra - Confina (Bijgewerkt ‎17-11-2022 10:13 door Thommy Spoelstra - Confina )
Status: Bestaat al

Op dit moment is er een overzicht waarmee zichtbaar wordt welke medewerker in welke gebruikersgroep zit. Dit overzicht zouden we ook graag willen voor de functiegroepen, omdat dit vaak door een accountant wordt gevraagd.

5 Opmerkingen
angelaheidel
CONTRIBUTOR ***
door angelaheidel

Helemaal mee eens. Wij hebben hier ook behoefte aan. Ik vind overigens het overzicht: 'medewerker in welke gebruikersgroep' zit ook niet heel handig. Ik moet ze per gebruikersgroep exporteren. Ik zou dat liever in 1 x in 1 overzicht willen exporteren. Hoe ga jij daarmee om @Thommy Spoelstra - Confina ?

Thommy Spoelstra - Confina
CONTRIBUTOR ***
door Thommy Spoelstra - Confina

@angelaheidel Ik ga altijd naar Applicatiebeheer -> Autorisatie -> Overzichten -> Gebruikers per gebruikersgroep.

Vervolgens kun je in de afdelingenboom '(alle groepen)' selecteren. Daarna zet ik het vinkje bij 'Export' en klik ik op Vernieuwen. 

Je krijgt dan 1 overzicht te zien met de gebruikersgroepen welke je ook naar Excel kunt exporteren.

 

door Rene van Jole

Is dit voldoende antwoord @angelaheidel ? 

angelaheidel
CONTRIBUTOR ***
door angelaheidel

 @Thommy - Confina - TSA  en  @renevanjole

Ja super. Heel stom, maar dat alle groepen was mij niet opgevallen. 

Top dank je wel. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

We gaan nog in 2023 werken aan een overzicht in HRM analytics ook obv Functiegroep en dan met name de historische wijzigingen