Mijn Communities
Help
Asha
CHAMPION ***

Overzicht functies

door Asha
Status: Realisatie waarschijnlijk

Ik zou graag, simpel met een druk op de knop, een overzicht willen draaien van alle functies met inschaling die wij ingericht hebben. Dit kan je wel met de afdelingsstructuur maar niet met de functies.

Nu maak ik een eigen overzicht met medewerkers en functies. Maar hier mis ik dan de functies die niet in gebruik zijn.

 

Is hier al iets voor dan hoor ik het graag terug. 

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 5245 Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ