Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Periode filter sectie Variabele salariscomponenten

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Op dit moment is het filter in de sectie variabele salariscomponenten standaard ingesteld op de huidige periode. Hierdoor zie je standaard een beperkt deel van de opgevoerde variabele salariscomponenten. Ik zou graag zien dat het filter standaard wat breder wordt opgezet zodat je niet elke keer het filter moet aanpassen als je alles of meer wilt zien. Veel mutaties van variabele salariscomponenten hebben betrekking op de voorgaande maand of de toekomstige maand. Ook die gegevens wil je het liefst gelijk zien als je de sectie variabele salariscomponenten opent. Nu lijkt het net op het eerste gezicht of bepaalde gegevens ontbreken terwijl dat niet het geval. Het is beter om alles te laten zien en dat de gebruiker dan vervolgens zelf de juiste periode er uit kan filteren als er te veel gegevens worden getoond.  

7 Opmerkingen
Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Fokke is een prima idee maar misschien de optie dat je zelf kan instellen hoeveel maanden er open staan.

Of standaard 2 maanden terug en 2 maanden in de toekomst.

Als alles opengezet wordt krijg je, als je al lang met Visma werkt, erg veel mutaties te zien

Jantine97
CONTRIBUTOR ***
door Jantine97

Prima idee, mag wat mij betreft ook bijv. het lopende jaar zijn

door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Nieuw

Dit item is intern gelogd onder nummer 4916

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd