Mijn Communities
Help
Rob Faas
CONTRIBUTOR ***

Salariskoppeling met ASR

door Rob Faas
Status: Afgewezen

Beste Visma,

 

Wij hebben een inkomensverzekering bij ASR waarbij welke elke aan- en afmelding, ziekmelding, betermelding etc. via de werkgeversportal van ASR moeten doorgeven. Ik lees op de website van ASR dat er een aantal verschillende leveranciers van salarispakketten zijn die een salariskoppeling leveren zodat de gegevens één keer per maand automatisch wordt doorgegeven aan ASR.

 

Een dergelijke koppeling tussen Visma.net en ASR zou in ons geval een administratieve lastenverlichting zijn.

1 Opmerking
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor uw wens. Ondanks dat deze wens nog geen stemmen heeft ontvangen is het verzenden van data naar bv ASR mogelijk middels een API met HRM en Payroll data. Voor een connectie met ASR zou ASR  moeten aansluiten op deze API. U kunt hiervoor contact opnemen met uw CSM manager die eea verder kan toelichten. ASR zal echter hiervoor de data moeten kunnen ontvangen en hiervoor het eea voor moeten gaan realiseren. 

Ik ga de wens afwijzen omdat hier geen development werk voor van toepassing is vanuit Visma.Net