Mijn Communities
Help
Asha
CHAMPION ***

Storneren declaraties

door Asha
Status: Realisatie waarschijnlijk

Wanneer een medewerker een declaratie indient en leidinggevende geeft hier akkoord op kan deze niet meer verwijderd worden. De declaratie moet gestorneerd worden, tevens gaat de reguliere flow dan lopen. Medewerker krijgt een mail je declaratie is goedgekeurd. Dit werkt heel verwarrend voor de medewerker.  De salarisadministratie moet extra handelingen doen om de declaratie te storneren. volgens mij zou dit makkelijker moeten kunnen, zonder extra handelingen. Graag zou ik achter de regel een prullenbakje willen hebben, zodat je de regel kunt weggooien.

 

4 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎16-11-2023 20:27 door Bastiaan Friederichs VISMA )

@Asha  ik heb jouw idee verplaatst naar de community van Visma.net zodat mijn collega's een antwoord kunnen geven.

Asha
CHAMPION ***
door Asha

@Bastiaan Friederichs, dank je wel voor het verplaatsen naar de juiste community. Wellicht dat deze opmerking hier niet thuis hoort maar ik wil deze toch kwijt. Ik maak me nu wel zorgen over het feit dat ik er niet op kan vertrouwen dat ik een idee indien op de juiste plaats. Zie mijn melding van 14-11-2023 'Juist community'. Ik moet er toch op kunnen vertrouwen dat wanneer ik mijn community open ik op de visma.net kant uitkom en hier een idee indien. Het lijkt er nu op dat ik eerst een controle moet gaan uitvoeren om te beoordelen of ik aan de visma.net kant sta of op de Youforce kant. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 5780

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ