Mijn Communities
Help
Emma Cuperus
CONTRIBUTOR ***

Uitklapbare notificaties toevoegen bij taken/signalen (zichtbaar in takenoverzicht)

door Emma Cuperus
Status: Afgewezen

Kan de mogelijkheid tot het maken van notities bij taken/signalen toegevoegd worden? Vaak hangen er aan signalen processen die wat langere tijd in beslag nemen om te completeren (denk aan signaal einde contract: daar horen bij verschillende contracten verschillende acties bij, zoals mailen naar leidinggevende, opdrachtverlenging aanvragen bij extern bureau, vast contract opstellen, etc.). De voortgang van deze processen worden nu bijgehouden op een externe plek. Het lijkt mij echter handig als ik dit in het takenoverzicht zou kunnen doen. Zo kunnen mijn HR collega’s met dezelfde taken/signalen dan meteen zien wat de status is. Als deze notities uitklapbaar zijn kan men zelf bepalen van welke taak/signaal hij/zij dit wel/niet wilt zien.

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen