Mijn Communities
Help
MariannedeWolff
CONTRIBUTOR ***

Veld "voorletters" toevoegen aan sectie Persoonsgegevens

door MariannedeWolff
Status: Alternatief aanwezig

Op het blad Persoonlijk / sectie persoonsgegevens/ verder doorklikken naar naam zie je de voorletters. Ik weet dat je op Persoonlijk: naam (regel boven foto) dit kan wijzigen naar voorletters en achternaam echter wij kiezen voor de persoonlijke noot en iedereen staat met voornaam en achternaam geregistreerd. Doordat we regelmatig toch die voorletters nodig hebben, is het verzoek of dit als veld opgenomen kan worden op het blad Persoonlijk / sectie persoonsgegevens (en doorklikken niet meer nodig is). De in deze sectie genoemde taal is voor ons niet van belang en voorletters wel. 

MariannedeWolff_0-1652869376871.png

 

1 Opmerking
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste @MariannedeWolff,

 

Dank voor je wens.

Ik begrijp dat jullie de voorletters niet willen tonen in de naam, maar dit zou inderdaad wel de handigste oplossing zijn als dit vaak voorkomt.

De voorletters zijn nu inderdaad met 1 extra klik beschikbaar in de sectie Persoonsgegevens.

Maar wist je dat de voorletters ook op te vragen zijn via de werknemer gegevens pop up? Deze is overal in de applicatie op te roepen. Dus ook via bijv. Declaraties of Verzuim kun je de gegevens snel vinden.

MarinkaEweg_0-1658230202342.png

Kun je hiermee vooruit?

 

Groeten Marinka