Mijn Communities
Help
Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***

Weergave, waar een e dossier map mee gekoppeld is.

door Patricia de Leeuw
Status: Afgewezen

Beste,

 

Om te zorgen dat je niet in een cirkel terecht komt.

Zou ik graag een overzicht wensen, waar we kunnen zien waar een map (edossier) mee gekoppeld is.

 

Bijvoorbeeld:

 

ik wil een workflow procedure starten vanuit het e dossier.

 

maar vervolgens blijkt er een andere workflow procedure gekoppeld te zijn met deze map, van uit een andere module. dan blijft de flow lopen zonder eind. 

8 Opmerkingen
door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Nieuw

Ik heb wat vragen over deze wens. Begrijp ik je goed als ik de situatie als volgt beschrijf? Via een Workflow Plus wordt een document toegevoegd aan het E-dossier. Vervolgens wordt er door het toevoegen van dit document een nieuwe Workflow procedure opgestart omdat dit in Onderhoud - Virtuele map is ingericht. 

Je geeft aan dat er een risico is dat er een flow is die blijft lopen zonder eind. Dit begrijp ik niet helemaal, want na het opstarten van de tweede procedure stopt het proces toch? 

Kan je aangeven wat je precies in het overzicht zou willen zien. Gaat het enkel om de Workflow Plus procedures die gekoppeld zijn aan het E-dossier voor de verschillende Virtuele mappen? Of is je wens een overzicht dat uitgebreider is? We horen het graag van je.

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Hi,

 

Aan een map hangen we een workflow.

 

Maar nu blijkt dat de betreffende map ook gekoppeld is bij een workflow van bijvoorbeeld een uploadtaak.

 

Dan stopt deze uit eindelijk wel, maar niet wenselijk. ivm onnodige start wf.

 

Helaas heb ik dit ooit als wens ingeschoten, maar kan er via 4 me niet meer bij, daar was het wat uitgebreider beschreven. we hadden namelijk een keer dat er een loop ontstond met het mailen, vanuit het e-dossier bleef er gemaild worden.

 

Het gaat inderdaad om een uitgebreider overzicht. maar voor alleen de mappen, ben ik voor nu al tevreden.

 

Ook omdat je elke keer moet kijken per stuk, wat hebben wat gebruiken we enz.

 

 

 

 

 

 

door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Bedankt voor je reactie. Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole

 we adviseren eigenlijk nooit een workflow proces te laten starten vanuit de map. Dit zal vaker ervoor kunnen zorgen dat processen ongewenst gestart worden. Als je een proces gebruikt waarin de eerste taak een upload taak is bereik in je feite hetzelfde, maar heb je wel een duidelijk overzicht van je processen.

 

Is dit voldoende richting mbt dit request ? 

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Hi,

 

waarom kan je dit dan wel inrichten/gebruiken?

 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi Patricia,

 

Dank voor je reactie. Begrijpelijke vraag natuurlijk.

Het advies is om zoveel mogelijk een proces in te richten voor het uploaden van documenten - als er vervolgacties nodig zijn.

De mogelijkheid is er wel om het vanuit de map te laten starten omdat de wens kan bestaan dit te gebruiken. Maar nogmaals, probeer het zoveel mogelijk in vanuit een proces te laten uploaden. Hiermee kun je voorkomen dat processen onnodig gestart worden.

 

Groeten Marinka

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Nieuw

Dit request staat al een paar maanden open en heeft geen kudo's ontvangen. WIj gaan daarom dit request niet opnemen op de backlog. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen