Mijn Communities
Help
Mireille Werring
CHAMPION ***

Zoeken op ontbrekende gegevens in E-Dossier

door Mireille Werring
Status: Afgewezen

Graag zien wij de mogelijkheid voor een rapport op ontbrekende gegevens in E-dossier

Bijvoorbeeld: een rapport van medewerker waarbij er geen document hangt in de map: VOG, ID of Model voor de loonheffingen. 
Dit rapport is wel beschikbaar in RAET Youforce

8 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Dit zouden wij ook graag zien en is een wens en een vergelijking die wij (ik) al jaren ook doorgeven! nu zijn we afhankelijk om het via een wf+ te doen en dan blijf de taak open bij geen upload, maar is nog niet ideaal.

 

@Anonymous hopelijk kunnen jullie nu de kennis en mogelijkheden gebruiken/delen van Raet, en elk pakket heeft wat, maar dit is een groot gemis.

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

 

Hartelijk dank voor uw wens

 

De functieprofiel analyse doet precies wat u vraagt. U kunt instellen welke officiele documenten verplicht zijn, per functie en daarmee kunt u met het overzicht zien wie welke officiele documenten mist. 

Wel is dan belangrijk dat er dan gebruik wordt gemaakt van de officiele documenten functionaliteit

 

 

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Beetje kort door de bocht z'n antw. vinden jullie niet? graag verwijzing naar een handleiding.

 

en het gaat niet altijd om officiële documenten.

 

Bijvoorbeeld:

 

Leidinggevende moet een inwerkchecklist uploaden in het e dossier van de mw, ik wil graag een overzicht wie het wel heeft gedaan en wie niet enz, en liefst met wanneer. zonder wf+

 

 

 

Mireille Werring
CHAMPION ***
door Mireille Werring

@Rene van Jole : zou je hier nogmaals naar willen kijken? Het gaat namelijk niet altijd om officiële documenten. 

De officiële documenten had ik in mijn voorbeeld aangegeven maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.

door Rene van Jole

Dank je voor je reactie 

Als de functie profiel analyse niet de oplossing is die wordt gevraagd moeten we dit verder onderzoeken wat in meer detail de vraag is die we moeten oplossen. Voor de langere termijn willen we zowie zo gaan kijken hoe we het e-dossier kunnen moderniseren en wellicht van een andere applicatie gebruik kunnen gaan maken. Als we daar aan gaan beginnen nemen we alle requests in ogenschouw ook die al bij ons bekend zijn. Ik verwacht echter niet dat we hier de komende 2 jaar mee kunnen gaan starten vandaar de afwijzing om met name  niet de indruk te wekken dat we daar op korte om middenlange termijn iets aan kunnen gaan doen, daarvoor hebben we nu hogere prioriteiten 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Voor de klanten die geinteresseerd zijn in het gebruik van de functieprofielanalyse, er staat een handleiding op de community.