Mijn Communities
Help
angelaheidel
CONTRIBUTOR ***

verzuimdossier/ toevoegen extra persoonsgegevens

door angelaheidel
Status: Afgewezen

Is het mogelijk om in het verzuimdossier extra persoonsgegevens van de zieke medewerker toe te voegen, zoals bv de geboortedatum en het adres van de werknemer?

 

De verzuim coördinator heeft deze informatie nodig voor haar werkzaamheden. Ze moet nu elders in het systeem zoeken naar deze informatie en dat kost haar veel tijd. 

7 Opmerkingen
O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

Per verzuimdefinitie kun je aangeven wat er getoond moet worden via:

OVeenstra_0-1661846320905.png

 

angelaheidel
CONTRIBUTOR ***
door angelaheidel

@O Veenstra Maar geldt dat dan ook voor het verzuimdossier? Ik heb er namelijk al mee getest en op basis van wat ik aanvink verschijnt dat niet in het verzuimdossier, wel in de acties e.d. 

O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

@angelaheidel: Dan weet ik niet wat je bedoelt met verzuimdossier en is dit dan niet de oplossing.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @angelaheidel ,

 

Was je al op de hoogte van de mogelijkheid om een popup beschikbaar te maken wanneer je op de naam van de medewerker klikt? 

MarinkaEweg_0-1666101172191.png

Je kunt dat hier aanzetten:

MarinkaEweg_1-1666101344118.png

Kun je hiermee vooruit?

 

Marinka

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen

angelaheidel
CONTRIBUTOR ***
door angelaheidel

@Marinka Eweg die is interessant inderdaad! Ik ga ermee aan de slag. Dank je wel!