Mijn Communities
Help
Hylke Den Oude
CONTRIBUTOR ***

AK functionaliteit werknemersgroepen selecteren bij aanmaken salarisrun definities

door Hylke Den Oude
Status: Realisatie waarschijnlijk

Sinds release v.211 is er AK functionaliteit voor het aanmaken en beheren van salarisrun definities.

 

Bij het aanmaken van de salarisrun definities op klant niveau hebben we de mogelijkheid om bij werknemersgroepen te kiezen voor "Alle".
Bij gebruik van de AK functionaliteit hebben we deze keuzemogelijkheid niet en moeten alle, bij het AK aanwezige,  werknemersgroepen geselecteerd worden, om meest effectief van de functionaliteit gebruik te maken.

 

De informatie die nu op het Salariswizard scherm getoond wordt is nu zo vol dat er extra schermruimte nodig is om alles te tonen, waardoor niet alle actieve runs in 1 oogopslag getoond worden.

Graag zouden wij de de mogelijkheid hebben om "alle" te kunnen kiezen zonder dat alle individuele worden geselecteerd (zoals nu het geval is).

salarisrun definitie aanmaken klantniveau:

HylkeDenOude_0-1704271010363.png

 

salarisrun definitie aanmaken AK niveau:

HylkeDenOude_1-1704271050044.png

resultaat:

HylkeDenOude_2-1704271117730.png

 

4 Opmerkingen
Lisettevdhart
CONTRIBUTOR *
door Lisettevdhart

👍

door Hans de Bruin
Status changed to: Status: Nieuw

Hi @Hylke Den Oude, dank voor je bericht.

 

Wanneer je op AK niveau een nieuwe salarisrun aanmaakt kan je in principe het veld Selecteer de werknemersgroepen leeg laten. Als je dit veld leeg laat, worden standaard alle werknemersgroepen geselecteerd en maak je dus een salarisrun waarin alle werknemers van een bedrijf worden meegenomen. Op die manier hoef je dus niet alle werknemersgroepen te specificeren.

 

Ik begrijp dat de huidige functionaliteit verwarrend kan zijn. We hebben een item op onze backlog staan om het specificeren van werknemersgroepen in een salarisrun te verbeteren. Ik zal dit idee daarin meenemen.

 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

Intern item: VHPX-1244

door Hans de Bruin
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk