Mijn Communities
Help
Yvonne126
CONTRIBUTOR ***

Binnen community Selectie mogelijkheid op maand tbv realesnotes van alle producten

door Yvonne126
Status: Alternatief aanwezig

Zou het mogelijk zijn om binnen de community een selectiemogelijkheid toe te voegen ten behoeve van het opvragen van releasenotes van alle prodcucten van een specifieke maand.

 

Ik wil op een eenvoudige manier bij keuze van bv maart 2022 alle releasenotes van alle producten van die maand bij elkaar zien. Nu moet ik alle producten af om alle releasenotes te gaan zoeken. (kost veel te veel tijd)

 

4 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Arthur Kemp
VISMA
door Arthur Kemp
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Deze specifieke functionaliteit bestaat niet. Er zijn helaas geen oplossingen in deze community. Wel zijn er alternatieve methoden om efficiënt informatie te zoeken.

  • je kunt het zoekveld gebruiken bovenin de webpagina. Type bijvoorbeeld 2022-03 - onze vaste notatie voor maart 2022. Geef aan dat je over Alle communities heen wilt zoeken. Je krijgt als resultaat alle artikelen bij elkaar waar 2022-03 in staat
  • ga naar de maandelijkse melding van de releases: bijvoorbeeld Youforce maart 2022 en/of YouServe maart 2022. Je ziet hier alle producten die releasen die maand. Via de linkjes kan je snel naar de release notes
    Advies: neem een abonnement op de kennisbanken met Youforce releases en YouServe releases
  • via de navigatiepagina's van Youforce en YouServe kan je eenvoudig naar de Releases kennisbank met alle release berichten, inclusief de notes
Francis den Boer - Verberk
CONTRIBUTOR ***
door Francis den Boer - Verberk

Wat is dit erg omslachtig zeg. In de oude community kon dat wel, dat werkte een stuk makkelijker

 

Yvonne126
CONTRIBUTOR ***
door Yvonne126

Het alternatief werkt net zo omslachtig, het blijft per product zoeken.

 

  • via de navigatiepagina's van Youforce en YouServe kan je eenvoudig naar de Releases kennisbank met alle release berichten, inclusief de notes