Mijn Communities
Help
Nico vander Bent
CHAMPION ***

Contracten

door Nico vander Bent (Bijgewerkt ‎23-01-2024 11:04 door Nico vander Bent )
Status: Realisatie waarschijnlijk

ik loop  tegen het volgende probleem aan. per 01-01-2024 zijn wij ''live'' gegaan en loop toch nog wel eens zo af en toe tegen ''situaties'' aan die voor mij niet logisch zijn. 

medewerker heeft een tijdelijk contract van 01-08-2023 t/m 31-12-2023 voor 0,55 fte. ik verleng dit m.i.v. 01-01-2024  t/m 31-12-2024 voor 0,58 fte

de tijdelijke uitbreiding van 0,07 fte laat ik even buiten beschouwing.

op de salarisstrook verschijnt onderstaande situatie:Knipsel.PNG

ik verwacht op de strook de nieuwe datum ingang van 01-01-2024 te zien. Het lijkt er nu op dat de wijziging nu ingaat m.i.v. 01-08-2023. * ik kan nog wel een aantal situaties denkbaar bv. wijziging van schaal. Dit is ook niet zichtbaar op de strook.

Gaarne oplossing.

 

7 Opmerkingen
KesterenMB
CONTRIBUTOR ***
door KesterenMB

Deze wens is al eerder geplaatst in de community en (voorlopig) afgewezen. 

Wij werken nu een jaar met Visma Payroll en hebben ook problemen met het feit dat een dergelijke uitsplitsing niet duidelijk op de salarisstroken terecht komt. Voor de berekening klopt het wel, maar is het niet duidelijk naar de medewerker (of lezer) toe. Ook niet voor een eventuele hypotheekaanvraag.

 

Wij zien ook graag een regel met einddatum eerdere werktijdfactor en begindatum nieuwe werktijdfactor.

Een aanvullende wens is om een totaal werktijdfactor op de strook te zetten, op overzichten zijn al die losse contracten een crime.

Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

@KesterenMB dank voor aanvulling. de afgewezen ideeën ben ik ook niet allemaal doorgelopen (zijn er maar 372).

Ik ben het helemaal met bovenstaande eens en erg vreemd dat deze wens (voorlopig) is afgewezen, . Het geeft inderdaad veel onduidelijkheden. 

door rachidahaddou

Beste @Nico vander Bent , dank voor je vraag. Ik zou je willen vragen om dit soort vragen eerst bij onze Support afdeling te stellen. 

Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

@rachidahaddou zou  je ook kunnen aangeven waarom ik dat zou moeten doen. dit is de tweede keer inmiddels dat ik deze opmerking krijg om dit eerst bij de support afdeling te melden.  Ik zie alleen maar ideeën voorbij komen in de community dus snap niet zo goed waarom mijn vraag dan eerst bij jullie langs moet. 

Wat is dan het nut van deze community??

KesterenMB
CONTRIBUTOR ***
door KesterenMB

De consultant verwees ons juist naar de community omdat dit een wens is (van veel klanten).

In het onderwijs wordt veel gebruik gemaakt van meerdere uitbreidingen. Het overzicht is dan zoek.

Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

@KesterenMB 

@rachidahaddou 

Onze consultant ook en klopt helemaal.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 4907

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ