Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

Handleiding over verwerking WAZO-uitkering

door Salden
Status: Realisatie waarschijnlijk

Graag zou ik het volgende idee willen aandragen:

 

Het is niet duidelijk hoe een WAZO-uitkering en een eventuele aanvulling hierop juist moet worden ingericht in Visma om tot een correcte uitbetaling te komen (over meerdere IKV's). Een duidelijke handleiding zou zeer welkom zijn. Dit hoort wat mij betreft tot de basis-mogelijkheden die een goed salarispakket hoort te bieden.

 

Zie ook: Re: Werkgeversbetaling WAZO in loonaangifte - Visma Community

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
We gaan een handleiding opmaken hiervoor

Salden
CHAMPION **
door Salden

Dankjewel. Hier ben ik heel blij mee. Ik hoop dat jullie alle varianten hierin meenemen. Denk aan het aanvullend geboorteverlof (ook onderdeel van de WAZO) en een aanvulling vanuit de CAO Woondiensten op het aanvullend geboorteverlof . Vanaf 2-8-2022 komt daar nog betaald ouderschapsverlof bij.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer VHPCNL - 3745

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ

 

We gaan daarmee de berekening wijze aanpassen en zullen tzt ook een handleiding mee opmaken