Mijn Communities
Help
Asha
CHAMPION ***

Juiste community

door Asha
Status: Realisatie waarschijnlijk
Juiste community
‎14-11-2023 12:59
 door Asha

 Status: Nieuw

Hallo allen,

 

Deze idee had ik ingediend aan de kant van Youforce. Ik denk dat het goed is deze ook te delen aan de Visma.net kant.

 

Het gebeurt mij met enige regelmaat dat ik op de community terechtkom van Youforce. Ik ben een visma.net gebruiker. Hierover heb ik diverse malen navraag gedaan, hoe dit kan. Volgens Visma heeft dit met mijn lidmaatschappen te maken. Hier ben ik het niet mee eens.  Er lijkt een willekeur te zijn wanneer ik op welke community ik kom. Het kost mij ontzettend veel moeite om vanuit de Youforce kant terug te komen op de community van visma.net. Soms geef ik de hoop maar op en probeer ik het enkele dagen later maar weer. Ben ik de enigste die hier last van heeft? 

 

@Visma, ik vind het nu storend worden, ook vandaag weer kwam ik uit aan de Youforce kant. Na meerdere keren uitgelogd te zijn is het nu eindelijk gelukt (denk ik) om aan de Visma.net kant uit te komen. Recent heb ik onbewust een idee ingediend aan de Youforce kant terwijl ik dacht aan de Visma.net kant te zijn. 

2 Opmerkingen
lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Asha  Bedankt voor je wens! We zijn op basis van deze en eerdere feedback inderdaad aan het onderzoeken hoe we een betere landingspagina voor Visma.net gebruikers kunnen maken met minder kans op het ongewenst belanden bij andere producten. Als je wilt kan ik je wens van Youforce verplaatsen naar Visma.net? Je kan me een privé berichtje sturen met het linkje, maar hier reageren mag natuurlijk ook. 

Asha
CHAMPION ***
door Asha

Goedemoren @lauraholm, Dank wel voor je reactie, maar graag ook aan de Youforce kant laten staan. Aangezien ik terugzie dat het probleem ook aan die kant is bij de gebruikers van Youforce.