Mijn Communities
Help
KesterenMB
CONTRIBUTOR ***

Lay-out jaaropgaven wijzigen

door KesterenMB
Status: Gerealiseerd

Ik zou graag de mogelijkheid hebben om de lay-out van de jaaropgaven aan te kunnen passen.

 

(Ex-)medewerkers, die hun salarisstroken en jaaropgave op papier willen hebben, worden nu uitgeprint en in een envelop verstuurd. Onze enveloppen hebben een venster maar daarbinnen valt naast de adresgegevens ook het BSN nummer. Dat is niet erg handig.

Als we het niet zelf kunnen aanpassen, dan graag het BSN nummer een paar regels naar beneden verplaatsen.

 

Ook lijken me de tekstregels 'naar boven of naar beneden afgerond (1) en (2)' overbodig (en lelijk).

Volgens mij niet verplicht erbij te vermelden.

9 Opmerkingen
John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Vanwege Privacy redenen, zouden wij dit ook graag aangepast willen zien.

door Nico_van_der_Reijden
Status changed to: Status: Nieuw

@KesterenMB Ik heb dit idee verplaatst naar Visma.net Payroll waar deze wens aan toebehoord om te wijzigen

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland

Dank voor je idee / verzoek 

We gaan dit aanpassen en opleveren in de Januari release ( begin Februari ) is de ambitie 

door Rene van Jole

In release 237 zijn er verbeteringen aangebracht is dit afdoende ? 

KesterenMB
CONTRIBUTOR ***
door KesterenMB

@Rene van Jole  Ik zie het niet in de releasenotes 237 noch 237.01 terug. Heb je voor mij een link of voorbeeld?

 

door Rene van Jole

Ha

Dit is blijkbaar verbeterd bij het oplossen van een BUG mbt de Jaaropgave en staat daarmee niet in de release notes vermeld 

Sarah Vedder
CONTRIBUTOR ***
door Sarah Vedder

Goedemiddag,

 

Is het mogelijk de tekstregels 'naar boven of naar beneden afgerond (1) en (2)' te verwijderen van de jaaropgave?

Het is overbodig en roept onnodig vragen op bij werknemers.

 

Vriendelijke groet,

 

Sarah Vedder

door Rene van Jole

Dit verzoek is in een eerdere release met een BUG oplossing opgeleverd.

 

@Sarah Vedder dank voor je feedback,  je aanvullende verzoek gaan we na intern overleg niet op de backlog opnemen, de JLO is op dit moment niet configureerbaar en daarvoor zouden we een configureerbaar model moeten gaan opmaken wat op dit moment niet past op de backlog

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd