Mijn Communities
Help
O Veenstra
CHAMPION ***

Proefloonstrook huidige maand of in de toekomst

door O Veenstra
Status: Realisatie waarschijnlijk

De proefloonstrook komt altijd met de periode 1 van het huidige jaar. De wens is om een bepaalde periode te kunnen kiezen of in de toekomst. Bijvoorbeeld december zou een mooie maand zijn om een proforma van te kunnen maken of augustus ivm een periodiek.

9 Opmerkingen
wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije

Helemaal top @VISMA svp zsm regelen

Gitte Wisselink
CONTRIBUTOR *
door Gitte Wisselink

Het zou mooi zijn als er de werkgeverslasten ook zichtbaar zijn op een Proforma.

wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije

Helemaal mee eens, mooie tool ook voor andere doeleinden

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@O Veenstra Ik heb deze wens verplaatst naar de ideeën van Visma.net Payroll. Zoals je ziet, krijgt hij hier de nodige aandacht. 

O Veenstra
CHAMPION ***
door O Veenstra

@lauraholm: Prima, ik had HRM gekozen omdat je het daar start en de instellingen doet.

@wtentije @Gitte Wisselink: Willen jullie ook een kudo geven, want daar wordt naar gekeken.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@O Veenstra Je idee heeft nog de status "In onderzoek". We zijn momenteel de wensen rondom de pro forma en/of prognoseberekening aan het inventariseren. Daarbij houden we ook deze wens in de gaten. We zullen je op de hoogte blijven houden. 

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Ik ben het helemaal met het verzoek eens. Ik mis én de loonkosten op een pro forma en ook heb ik net gemerkt dat een pro forma gebaseerd is op premies van 1 januari. Als in een jaar iets wijzigt in de premies (bij CAO VVT nu verdwijning van de PAWW en de nieuwe verzekering) wordt dit niet meegenomen en krijg je dus een pro forma die niet eens juist is.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

We hebben dit idee opgenomen op de backlog onder nummer 5268