Mijn Communities
Help
Marjon Janssen
CHAMPION **

Salaris overig rapport op variabele (en vaste) gegevens met ingangsdatum kunnen draaien

door Marjon Janssen
Status: Intake

Ik wil graag een rapport kunnen draaien van alle werknemers op LC 11050 Ziekte kortingspercentage met een startdatum bijvoorbeeld maart, om te kunnen controleren of korting ivm ziekte juist wordt berekend.

5 Opmerkingen
Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

@Marjon Janssen volgens mij kan je hiervoor het overzicht componenten per contract voor gebruiken. Als je hier component 11050 gebruikt krijg je elke medewerker te zien ; alleen niet de startdatum die zou je er dan nog even bij moeten zoeken.

Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

@Nico vander Bent Wij zijn een grote organisatie, waarbij het niet te doen is om bij iedereen de startdatum afzonderlijk te gaan opzoeken. 

door Rene van Jole

Zou je kunnen aangeven wat er wordt bedoeld met de start datum ? in het voorbeeld wordt aangegeven bv Maart, dat is een periode, kan er wat meer worden toegelicht wat er gewenst is ? 

 

Alvast bedankt 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake
 
Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

MarjonJanssen_0-1712125882731.png

MarjonJanssen_6-1712126144707.png

 

Zie hierboven rapport/overzicht op bepaald component 11050 met startdatum in maart 2023 en met de einddatum erbij (in dit voorbeeld is deze leeg). Om een beeld te krijgen wie bijvoorbeeld looncomponent 11050 30% korting ziekte heeft bijvoorbeeld vanaf welke datum en t/m wanneer, om te controleren of dit juist is.

 

Zelfde geldt voor een rapport/overzicht op bepaalde arbeidsvoorwaarde (AV) en betreffende ingangsdatum (effectief vanaf) en einddatum (effectief t/m). Om te bepalen wie een bepaalde arbeidsvoorwaarde heeft.

MarjonJanssen_3-1712126019063.png

MarjonJanssen_5-1712126060821.png