Mijn Communities
Help
Preadyz
CHAMPION **

naamgeving perioden aanpassen

door Preadyz
Status: Gerealiseerd

In rapportages op salarismaand heeft januari in payroll de naam 2021-1, februari 2021-2 etc.

Oktober heeft 2021-10 met als gevolg dat in draaitabellen op perioden de volgorde in kolommen nu 2021-1, 2021-10, 2021-2 etc is. Dit is niet gewenst.

Kan standaard naamaanduiding aangepast worden in 2021-01, 2021-02 etc? Dan komen rapportages automatisch in de juiste volgorde.

8 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Request is opgenomen op de backlog en zal tzt worden ingepland 

door Rene van Jole

Dit request is op de backlog opgenomen onder nummer VHERNL-2627

door Nick Terhorst

@Preadyz het formaat "Excel (datadump)" bevat naast het veld "Periode" ook het veld "Periode sortering"  met periodenummers in het formaat jjjjmm. Naast het veld "Oorspronkelijke periode" bestaat ook "Sorteren uit oorspronkelijke periode" met hetzelfde numerieke formaat.

Kun je de velden "Periode sortering" en "Sorteren uit oorspronkelijke periode" mogelijk gebruiken?

Preadyz
CHAMPION **
door Preadyz

Hi Nick, ik ga naar Rapportages in Payroll, heb daar een rapport Journaalpost met vinkje Journaalpost. Ik zie echter niet wat jij schrijft en als ik datadump doe dan krijg ik alleen mijn eigen gedefinieerde velden. Kun je mij printscreen sturen he je dan de inrichting van het rapport hebt (waarschijnlijk vinkje Journaalpost niet aan). anders even via teams schakelen met elkaar?

door Nick Terhorst (Bijgewerkt ‎14-03-2022 17:36 door Nick Terhorst VISMA )

@Preadyzik begrijp nu dat het om de Excel-dump van een Journaalposten-rapport gaat (op basis van periode ipv Salarisrun). Daar zijn inderdaad geen sorteringsvelden.

door Nick Terhorst

Opgelost in v192 (24 mrt): Journaalpost-rapportages die rapporteren op basis van periodes bevatten nu een nieuwe kolom "Periode sortering" in het formaat "Excel (datadump)". Het formaat van de gegevens in deze kolom is jjjjmmdd. Dit maakt het gemakkelijker om de gegevens te gebruiken in draaitabellen

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd