Mijn Communities
Help
Karina Lamers-Treur
CONTRIBUTOR ***

uitgestelde verzending loonstroken naar e-dossier WN

door Karina Lamers-Treur
Status: Bestaat al

Wij zouden het fijn vinden als we, tijdens het afronden van de salarisrun, aan kunnen geven dat het genereren en verzenden van de loonstroken naar het e-dossier pas op een later moment uitgevoerd moet worden.

Dus bij voorbeeld: je drukt op de knop genereren en verzenden en je krijgt eerst een datumveld te zien waarop dit uitgevoerd moet worden. Default zou huidige datum/tijd kunnen zijn, maar dan wel met de mogelijkheid dat je een latere datum/tijd zou kunnen invullen.

Nu moeten we alle 34 salarisruns vlak voor de betaaldatum weer opnieuw openen om de salarisstroken handmatig te genereren en verzenden naar het e-dossier. Wij sluiten een deel van de salarisruns al vroeg in de maand af en de werkgevers hebben aangegeven dat ze de salarisstroken pas vlak voor de betaaldatum beschikbaar willen stellen aan de werknemers.

4 Opmerkingen
esthervanderpanne
CONTRIBUTOR **
door esthervanderpanne

Dit idee hangt samen met deze: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Visma-net-HRM/Het-kunnen-inplannen-van-het-genereren-en-verstu...

 

Deze staat al sinds 2021 op de lijst dus er moeten denk toch wat meer likes op verzameld worden ;).

Karina Lamers-Treur
CONTRIBUTOR ***
door Karina Lamers-Treur

Ik zie het inderdaad. Ik heb gelijk een duimpje gegeven op het andere item. Wellicht dat we door de gecombineerde wens nu wat hoger op de roadmap komen te staan.

door Nick Terhorst
Status changed to: Status: Nieuw

VHERNL-4353

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Dit idee bestaat al op de community ( zie onderstaande link ) Dit verzoek is op de backlog opgenomen onder nummer 3891