Mijn Communities
Help
Paans
CONTRIBUTOR ***

Gewerkte dagen - rubriek uitbreiden met keuze woon-werk per fiets/te voet

door Paans
Status: Afgewezen

In onze nieuwe reiskostenregeling per 1 januari 2024 ontvangt de medewerker een extra vergoeding van € 0,10 bruto per kilometer wanneer men met de fiets of te voet naar het woon/werk reist. Dit in het kader van o.a. de duurzame inzetbaarheid en terugdringen van de Co2 uitstoot.

 

Het zou daarom prettig zijn wanneer er een mogelijkheid komt om een extra categorie toe te voegen in de app bij de gewerkte dagen met de omschrijving "woon-werkverkeer km vergoeding fiets/te voet" waar een aparte kilometerregeling aan gekoppeld kan worden. 

 

Met deze toevoeging kan dan eenvoudig worden aangegeven op welke wijze er woon-werkveer heeft plaatsgevonden. 

3 Opmerkingen
Linda_FB_WMD
CHAMPION *
door Linda_FB_WMD

Wij lopen hier ook tegenaan. Bij ons komt er een mobiliteitsregeling, waarschijnlijk Q1 2024, waarbij per type vervoermiddel een bedrag aan kilometervergoeding wordt verstrekt. Om medewerkers te stimuleren om op de fiets of lopend te komen, krijgen zij straks een hogere kilometervergoeding dan wanneer ze met de auto gaan. Ook de elektrische auto zal een afwijkende vergoeding gekoppeld krijgen. Wij gebruiken de gewerkte dagen module naar volle tevredenheid, maar ik ben bang dat we het met de komst van het mobiliteitsbeleid straks niet langer kunnen gebruiken en toch weer terug moeten naar Self Service. Echt balen!

Misty
CONTRIBUTOR ***
door Misty

Hier hetzelfde issue, ook te weinig optie. Nu dus live met een work around in januari, heel erg balen!

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Ik wijzig de status naar Afgewezen omdat deze mij inhoudelijk hetzelfde lijkt als dit idee: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-APP/Youforce-app-extra-optie-voor-werkdagen-registrat...

Later dit jaar zal zal ik een aantal ideeen met jullie delen om mij te helpen deze te prioriteren. Dan zal ik deze uiteraard ook meenemen.