Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Uitgebreidere opmaakmogelijkheden in docs (SLSR-I-369)

door Anonymous
Status: In onderzoek

Wij zouden graag wat uitgebreidere mogelijkheden voor opmaak willen in de docs. Bijvoorbeeld herkenning dat kop en alinea bij elkaar horen (dat dus kop van nieuw artikel op nieuwe pagina moet beginnen).

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hallo Rianne, ik kwam toevallig jouw idee tegen. Hij is al wat langer geleden ingediend en ik weet niet zeker of deze functionaliteit er toen ook al was. Je zou eens kunnen spelen met rechtermuisknop - paragraph

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

pastedimage1617903521828v1.png

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Je hebt hier de opties 'keep lines together' en 'keep with next'. Dit zou je misschien verder kunnen helpen om bepaalde dingen bij elkaar te houden. Het werkt helaas niet goed met if-statements, maar wel met vaste teksten. 

Groeten Melissa

door Remco te Ronde

Beste @Anonymous ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen in 'Youforce clean up ideeën' zijn we bezig met alle openstaande ideeen op de Visma|Community. Dit idee was aangemaakt onder Self Service maar heeft meer betrekking op Youforce Doc's. Daarom verplaats ik het naar het onderdeel 'Ideeën Youforce Docs'. Vanaf daar zullen mijn collega's de verder analyse en beantwoording van de ideeën oppakken.