Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Weergave standaard merge-veld <> in template editor (SLSR-I-250)

door Former Member
Status: In onderzoek

De weergave van het standaard merge-veld <<Manager>> is 'Naam samengesteld, voorletters voorvoegsteld samengesteld', identiek aan de weergave in Central User Management.

Dit is niet altijd de gewenste weergave. Graag hier meerdere variaties in mogelijk maken voor verschillende doeleinden, bijvoorbeeld adressering aan leidinggevende.

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Als we meerdere managers toevoegen aan één afdeling is ook niet duidelijk met welke ondertekening de brief aan komt zetten; dit graag meenemen in de wijziging.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Deze naamgeving onder een brief is niet wenselijk. Geldt voor zowel keuze met voorletters, voornaam enz.... Variatie!

Zou fijn zijn als ook functie van de manager in standaard templatebeheer zit. Gaat dit opgepakt worden? Of evt in Central User Management aangepast kan worden?

door Remco te Ronde

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen in 'Youforce clean up ideeën' zijn we bezig met alle openstaande ideeen op de Visma|Community. Dit idee was aangemaakt onder Self Service maar heeft meer betrekking op Youforce Doc's. Daarom verplaats ik het naar het onderdeel 'Ideeën Youforce Docs'. Vanaf daar zullen mijn collega's de verder analyse en beantwoording van de ideeën oppakken.