Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Email service salarisspecificatie-> keuze voor alleen privé mail adres (YOU-I-45)

door Former Member
Status: In onderzoek

Hallo allemaal, wij werken net als velen met email service salarisspecificaties. De medewerkers kunnen kiezen of ze de mail willen sturen naar het privé- of zakelijke emailadres. Is het mogelijk om de keuze voor medewerkers te beperken tot één keuze (mijn voorkeur gaat uit naar alleen privé, zodat na uitdiensttreding het sturen van documenten ongewijzigd blijft doorgaan. Kies je voor zakelijk, dan moet er een extra handeling worden uitgevoerd na uitdiensttreding. Anderzijds lezen collega's in sommige gevallen elkaars mail en dan kun je dit ook uitsluiten. Met privé kun je naar mijn mening dus veel effectiever werken. Om een lang verhaal kort te houden nogmaals: kun je de keuze beperken tot alleen privé. Met vriendelijke groet, Jos Verwaaijen, slachtofferhulp Nederland.

1 Opmerking
peterdevette
CHAMPION *
door peterdevette (Bijgewerkt ‎26-09-2022 10:27 door peterdevette )

Als dit dan toch onderzocht wordt, graag de verplichting toevoegen dat een salarisspecificatie/jaaropgave voorzien moet zijn van een wachtwoord als deze als bijlage wordt meegezonden.