Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Actieve Signalering tonen op het bureaublad voor andere rollen dan de managerrol (OTHR-I-8)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Actieve Signalering tonen op het bureaublad voor andere rollen dan de managerrol. Voor professionals moet je nu nog steeds de signalen via de mail inrichten en voor de medewerker zelf ook.

8 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Naar ik aanneem betreft dit de signalering, ingericht binnen Beaufort en getoond in Youforce en niet de "oude" actieve signalering binnen Beaufort.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Deze wens kom ik heel vaak tegen bij klanten. Wanneer de signalen worden getoond in de Youforce-takenlijst, loopt de autorisatie hiervan mee op usermanagement. Omdat usermanagement o.b.v. meerdere rollen reeds mogelijk is zou ik dit inderdaad graag gekoppeld zien. Wanneer de autorisatie op deze manier automatisch meeloopt  hoef je als beheerder niet een complete autorisatiestructuur alleen voor Actieve Signalering handmatig bij te houden (of überhaupt op te zetten).
Aanvullend zou ik opteren voor de mogelijkheid om signalen ook bij de medewerker zelf op het bureaublad te kunnen tonen. Op die manier kunnen signaaldefinities als reminders worden ingericht.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Nu kan enkel actieve signalering worden ingesteld voor de MGR-rol. Onze organisatie heeft ook grote behoefte om bij een actieve signalering vast te leggen welke gebruikersrol(len) de signalering in de Youforce takenlijst ontvangen. Een welkome aanvulling is ook dat je een signaal voor de medewerkerrol kan instellen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Wij gaan de actieve signalering ook naar Mijn taken binnen YF brengen. Vanuit de gebruikers kant krijgen wij de behoefte door dat ook HRM-ers en Shared Service Centrum (Servicepunt) de signaleringen moeten kunnen zien als procesbewakers. Het is niet wenselijk om daarvan apart\dubbele signaleringen in beaufort \ HR Core te moeten maken.

Wij doen ook de HRM uitvoering voor 5 andere partners. Het kan zijn dat een partner niet wenst om de signalering bij de MGR te leggen maar bij de procesbewaker in YF. Dat kan nu niet en is ook wenselijk.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ook wij gebruiken naast de MGR rol een PenO rol die ook graag Signaleringen in Youforce in Mijn Taken zou willen ontvangen. Voor Self Service werkt dit hardstikke mooi. Nu ook graag voor 'Mijn Taken' voor meerdere rollen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

En dan graag ook de melding naar de evt. vervanger van de leidinggevende!

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Wij willen ook heel graag de actieve signalering kunnen gebruiken voor andere rollen. Er is vaak gestemd op dit idee. Neemt Raet dit mee in de roadmap? Wat kunnen we (wanneer) verwachten?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Blij met de oplossing. Het enige jammere is dat de rollen niet 'gestapeld' kunnen worden.

Dank voor de aanpassing!