Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Adresgegevens organisatiestructuur toevoegen aan BINT (HCB4-I-42)

door Anonymous
Status: Realisatie waarschijnlijk

Steeds vaker wordt in roosterprogramma's de reiskosten berekend op basis van de postcode van de werkadressen. Bij het exporteren van de organisatiestructuur via BINT, wordt slechts een beperkt aantal kolommen meegestuurd. Wij zouden graag zien dat alle kolommen meekomen, maar dan toch in ieder geval de adresgegevens van de organisatorische eenheden.

7 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Genoemde rubrieken graag ook binnen Self Service beschikbaar maken.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wat ook handig zou zijn is dat de historie van rubrieken ook via Bint beschikbaar worden gemaakt. De ingangsdatum mutatie gaat wel mee, maar is niet altijd voldoende. Voor het roosterpakket Aysist hebben wij de historie nodig en kunnen dus geen gebruik maken van Bint. Oplossing is dus Impromptu. Werkt op zich prima, maar Bint is toch wel een mooiere oplossing.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
in report rst-functie create possibility to choose active and not active functions or at least present the indication active/not active on the report (HCB4-I-98) Merged
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Toev. rubriek Inactief aan procedure 177025 Aanm. incidentele export RST Functietabel (HCB4-I-147) Merged

Wij gebruiken de export Aanm. incidentele export RST mbt BINT.

Deze export hebben we nodig voor ons nieuwe recruitment systeem. Hierin exporteren wij de organisatorische eenheden en de functietabel. helaas ontbreekt in de export mbt de functietabel de rurbiek Inactief. Dit hebben we wel nodig aangezien onze tabel =/- 1500 functies bevat, waarvan er 400 actief zijn. Nu wordt de gehele tabel doorgegeven zonder dat je kan zien of een functie inactief of niet. Dat is voor de ontvangende applicatie niet werkbaar. Graag de rurbiek inactief (Ja of Nee) toevoegen in deze export van de functietabel.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Inmiddels is de tijd voortgeschreden en denk ik wel dat de adressen die vastgelegd zijn in de organisatiestructuur, door andere applicaties graag opgenomen zouden worden. Dat aantal lijkt me eerder toe te nemen dan af  te nemen.

Kan iemand van Raet mij vertellen of deze 3 jaar oude wens de serieuze aandacht heeft van de ontwikkelaars? 

Ariejan Boon
Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Goed punt!

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Anonymous we gaan met dit idee inzake het uitbreiden incidentele export OE aan de slag. Het moment van oplevering is nog niet bekend en wordt tzt via de release notes kenbaar gemaakt.

@Anonymous : idem wat betreft uitbreiding van de incidentele export functietabel.