Mijn Communities
Help
YolandavB
CONTRIBUTOR ***

Restant bovenwettelijk verlof van vorig jaar inlezen vanuit Excel

door YolandavB
Status: Alternatief aanwezig

Het restant verlof komt bij ons uit een ander systeem. Zouden graag zien dat we deze uren vanuit Excel kunnen inlezen in de verlofregistratie. Dit weer om de bovenwettelijke uren via Flex te kunnen verkopen.

9 Opmerkingen
door Bart Kok - Gemeente Venlo

Dit kun je eventueel doen via een DPIA100 bestand. Wij lezen iedere maand via een DPIA100 bestand de correcties i.v.m. ziekte op het compensatieverlof in. Daarnaast gebruiken wij dit ook oom collectieve verlofrechtmutaties in te lezen voor bijvoorbeeld de ORT. 

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

@YolandavB 

Importeren van verlofgegevens via een excel (Import Kolom Mutaties) wordt om technische redenen niet ondersteund. Wel is het mogelijk (zoals @Bart Kok - Gemeente Venlo ook aangeeft)  via DPIA100 bestanden verlofrechtmutaties te importeren. 

Stefan Hoogendijk
CONTRIBUTOR **
door Stefan Hoogendijk

Is hiervan ergens een beschrijving of uitleg van te vinden?

YolandavB
CONTRIBUTOR ***
door YolandavB

@Frank JHM Poell en @Bart Kok - Gemeente Venlo : Is het dan ook mogelijk om de Code en reden mutatie te importeren? Hetzelfde als zichtbaar wordt bij een verlofrechtmutatie?

door Bart Kok - Gemeente Venlo (Bijgewerkt ‎09-02-2023 11:11 door Bart Kok - Gemeente Venlo )

@YolandavB @Frank JHM Poell ja dat is mogelijk. De code en reden worden dan geïmporteerd in Beaufort. Dit dient dan wel ingericht te worden in de het DPIA100 bestand dat de mutatieregels genereerd die ingelezen worden. 

YolandavB
CONTRIBUTOR ***
door YolandavB

@Bart Kok - Gemeente Venlo : Dank je wel. Ga ik dat verder uitzoeken met de persoon die meer weet over DPIA100 bestand.

door Bart Kok - Gemeente Venlo

@YolandavB Graag gedaan. Mocht je hierover nog vragen hebben dan neem gerust contact met me op.

door Frank JHM Poell

@Stefan Hoogendijk wat betreft beschrijving/uitleg verwijs ik even naar de servicedesk.

Ryanke
CONTRIBUTOR **
door Ryanke

@Bart Kok - Gemeente Venlo Ik kom dit bericht tegen op de community en jouw reactie dat jullie verlofrechtmutaties periodiek inlezen met een DPIA100 bestand. Wij willen graag verlofrechtmutaties voor een grote groep medewerkers inlezen, maar lopen ertegenaan dat we het DPIA100 bestand niet goed ingericht krijgen. Heb jij een voorbeeldbestand van hoe je dit inleest en hoe de inrichting in Beaufort correct voorbereid moet worden? Zou je dat willen mailen naar r.beckmann@hengelo.nl?

Alvast bedankt!