Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Vergoeding per eenheid (thuiswerkdagen) vastleggen op een uitvoercode

door Lieke Sterk Huis
Status: Bestaat al

Wij zijn overzichten aan het genereren m.b.t. de verschillen in woon-werkverkeer, thuiswerken en dienstreizen. Nu kunnen we het woon-werkverkeer en dienstreizen in aantal kilometers weergeven. Echter bij thuiswerken kunnen wij alleen het bedrag in een rapport binnen Youforce Reporting laten zien. Wij willen ook graag het aantal thuiswerkdagen laten zien.

Is het mogelijk om een uitvoercode beschikbaar te maken voor het vastleggen van de vergoeding per eenheid als het gaat om de thuiswerkdagen?

2 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

@Lieke Sterk Huis ik kijk even mee 😉

 

Is het niet mogelijk om de rubriek uit BO4 hiervoor te gebruiken? P06941 begrijp ik van mijn collega. Ik zie alleen dat deze niet beschikbaar is in jullie model, dit zou betekenen dat er geen waarden nog zijn voor geen enkel dienstverband waardoor deze niet zichtbaar is.

 

 

 

 

door Niek Grupstra
Status changed to: Status: Bestaat al

@Lieke Sterk Huis 

 

Deze functionaliteit is al beschikbaar. Je gaat in Gemal Direct naar werkgevercode 03802, deze vind je onder Werkgevergegevens--> Algemene regelingen--> Vergoeding per eenheid--> Ingevoerde eenheden naar uitvoercode

 

Als volgnummer kies je de code waarop je de thuiswerkdagen vastlegt (standaard 00941)

Als waarde kies je uit het drop-downmenu de cuitvoerode waarop je de ingevoerde eenheden wilt tonen.