Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

360 feedback zichtbaar in het jaarverslag onder het kopje competenties (PFMN-I-39)

door Former Member
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

voor het jaargesprek wordt regelmatig een uitvraag gedaan 360 feedback graag zouden wij zien dat de scores  geautomatiseerd terugkomen in het kopje competenties bij verslag, zou veel efficiënter zijn; nu moet die handmatig worden aangevuld in het verslag

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ik snap je punt, maar wij zouden het liever los zien omdat we feedback dan ontwikkelgericht kunnen houden. . Ik denk dat de ene organisatie hier anders mee om gaat dan de andere. Het zou wel mooi zijn als er dan een oplossing komt waarmee je de invoer kunt importeren oid. Net zoals het nu mogelijk is om resultaat en ontwikkelafspraken van vorig jaar te importeren.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ter aanvulling op Reinders: als je bij de aanvraag zou kunnen kiezen over je deze aanvraag wel of niet wil koppelen aan een cyclus kan iedere klant de werkwijze gebruiken zoals wenselijk.

MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige Roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren, tevens heeft dit request geen andere kudo's ontvangen. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.