Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Het zelf kunnen verwijderen van een zelfscore (PFMN-I-40)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Feedbackscores kunnen op dit moment alleen verwijderd worden door een beheerder, begrijpelijk. Echter, we krijgen op dit moment veel meldingen binnen voor het verwijderen van zelfscores. In principe is een zelfscore ook gewoon een doelgroep dat valt onder dezelfde systeemtechniek en protocollen, maar we zijn erg benieuwd waarom het zodanig is ingericht dat een medewerker een eigen zelfreflectie niet zou kunnen verwijderen. Anders zouden wij graag een verwijderoptie voor zelfscores (door de medewerker zelf) willen binnen Performance Management.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik heb het vermoeden dat er geen besef is dat het opslaan definitief is en de verwachting dat het wijzigbaar blijft tot op moment van beoordeling.

Zo zijn er voorbeelden van 1. half ingevulde scores omdat men dacht later verder te kunnen, 2. men toevoegingen wilde doen om de tekst beter te maken of 3. zaten er er bij nader inzien (spel)fouten in die men wilde corrigeren. Als gevolg maken medewerkers een nieuwe zelfscore aan en vragen ze om de oude te verwijderen. 

Ik begrijp dat er een reden kan zijn waarom het als zodanig is ingericht dat het na opslaan per sé definitief moet zijn, maar op deze manier worden medewerkers zelf creatief met een vervuild systeem tot gevolg.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als ik het zo lees vraag ik me af hoe het onze gebruikers zo kan ontgaan...

Desalniettemin is de toevoeging een mooie aanvulling, dus graag.
Daarnaast sturen we een stukje communicatie richting de gebruikersgroep omtrent de zelfscore om e.e.a. te verduidelijken. Daar valt ook nog wat te halen lijkt mij.

Bedankt voor de feedback.

MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige Roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren, tevens heeft dit request geen andere kudo's ontvangen. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.