Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

In startscherm PM optie "direct naar Beoordelingsgesprek" beschikbaar stellen (PFMN-I-116)

door Anonymous
Status: In onderzoek

Een manager ziet op de startpagina van Performance Management in één oogopslag (een blok) met daarin zijn medewerkers. Het is wenselijk dat de optie "direct  naar beoordelingsgesprek" beschikbaar is in het startmenu.

Net zoals die optie vanuit de tegel "Status gesprekken" benaderbaar is.

Wens PM direct door naar Beoordelingsgesprek.docx

1 Opmerking
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hier wil ik me graag bij aansluiten.

 

Wij willen de inrichting van de cyclus aanpassen, het 1e en 2e voortgangsgesprek wordt optioneel. Medewerkers hebben dan alleen een doelstellingen en een beoordelinsgesprek.

 

Ik ging er vanuit dat de grote knop 1e voorgangsgesprek (wat verschijnt als het doelstellingengesprek is afgerond) veranderd zou worden in beoordelingsgesprek. Zodat men logischerwijs met een klik op de grote knop rechtstreeks doorgaat naar het beoordelingsgesprek. Nu moeten medewerker / leidinggevende onlogische / extra handelingen doen (drukken op de witte knop met de drie puntjes) om een uitklapmenu te krijgen waarmee ze vervolgens direct naar het beoordelingsgesprek kunnen. 

We lopen er tegen aan dat er constant medewerkers in een voortgangsgesprek belanden, terwijl dat niet de bedoeling is, vandaar dat we de cyclus ook willen aanpassen. Applicatiebeheer krijgt constant meldingen hierover. Graag zouden we zien dat dit logischer wordt ingericht, zodat het optioneel maken van een voortgangsgesprek ook meerwaarde heeft.