Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Meerdere gespreksonderdelen toevoegen/zelf te bepalen (PFMN-I-31)

door Anonymous
Status: In onderzoek

De structuur van PM is wel helder. Je kunt 4 gesprekstypen toevoegen en daarin kun je verschillende gespreksonderdelen aan- of uitvinken. Je kunt dan onder eigen terminologie zelf de namen e.d. veranderen of wat hulpteksten toevoegen, maar dit geldt dan meteen voor alle gesprekken waar je het vinkje aan hebt gezet. Het zou mooi zijn als je per gesprek zelf kunt bepalen wat de (hulp)tekst moet zijn. Soms moet er namelijk bij een doelstellingengesprek net wat anders staan dan bij een beoordelingsgesprek. Tevens zou het fijn zijn als je zelf nog meer vrijheid zou hebben om de gesprekscyclus nog flexibeler in te richten door per gesprekstype ook zelf de gespreksonderdelen te kunnen bepalen. Bepaalde gespreksonderdelen zijn al voorgedefiniteerd door Raet, bijvoorbeeld competenties en resultaatgebieden zijn gekoppeld en kun je zelf niet ombouwen naar iets anders als ik net iets anders wil. Het zou fijn zijn als je nog wat extra vrije velden hebt die je zelf naar wens kunt inrichten en ook per gesprek kunt bepalen wat de de terminologie moet zijn + hulptekst.

Je hebt nu bijvoorbeeld de ''extra vragen'' die erg fijn zijn. Maar om hier nu alles onder te zetten is niet wenselijk en ik wil ook niet dat al deze vragen terug komen bij alle gesprekken. We hebben ze nu zo algemeen mogelijk geformuleerd, maar extra vrije velden is dus erg wenselijk.