Mijn Communities
Help

Decalaraties ontsluiten in Mijn Youforce

door Paul Wevers - Gemeente EHV
Status: Niet ingepland

In de nieuwe declaraties kunnen verschillende categorieën aangemaakt worden, echter in Mijn Youforce kun je alleen zoeken naar declaraties en zien medewerkers naast alle speciefiek (ontsloten) declaraties die we in Selfservice moeten houden (omdat de app deze niet ondersteunt) en 1 regel met declaraties.

Een medewerker heeft uitleg nodig dat hij daarop moet klikken om een kilometerdeclaratie in te voeren.

De medewerk zou de categorieën uit de declaraties moeten zien om zo direct in de mutatie te komen.

2 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hallo Paul, 


Je geeft aan in jouw idee dat je graag alles specifieke categorieen van de declaratie module terug zou willen zien als processen in Mijn Youforce. Voor nu staat dit nog niet ingepland. Echter is er wel recent een verbetering doorgevoerd 

 

Er zijn nu twee aanvullende processen toegevoegd in Mijn Youforce.  Dit zijn:

  • Onkostendeclaratie indienen
  • Kilometerdeclaratie indienen

Je kan deze koppelen aan een categorie in 'configuratie links Mijn Youforce. 

 

In welke situatie je deze links kunt gebruiken en wat de aandachtpunten zijn hebben we uitvoerig beschreven in het nieuwsbericht Sneller naar declareren onkosten of kilometers

Voor nu hopen we dat dit al een goede stap is in de richting. Ik zet dit idee nu op niet ingepland. Maar zoals je weet ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Mocht dit idee uiteindelijk ook meer kudos en feedback ontvangen, dan zullen we dit uiteraard in overweging nemen. 

 

Groeten, 

 

Lotte

door Paul Wevers - Gemeente EHV

@Lotte v Dijk :

Huidige aanpassing draagt bij. Al zou je de medewerker direct na het invoeren van zijn keuze al naar het juiste formulier willen sturen. Maar dit is voor nu goed genoeg!