Mijn Communities
Help
Ilona van Woggelum
CONTRIBUTOR **

Favorieten instellen

door Ilona van Woggelum (Bijgewerkt ‎28-03-2024 16:21 door Lotte v Dijk )
Status: In onderzoek

In Mijn Youforce heb je aan de linkerkant menu Recent gebruikt, maar is het ook mogelijk om zelf favorieten in te stellen?

Op die manier kan je veel sneller naar de functies die je zelf het meeste gebruikt en dat kan voor iedereen anders zijn, dus bijv door sterretjes erachter te zetten dat je zelf aan kan geven dat die vast gezet moet worden als favoriet.

 

ArianneB_0-1697633563319.png

 

3 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: In onderzoek

Hallo Ilona, 

 

Bedankt voor jouw idee! 
We zijn momenteel aan het onderzoeken of we filtermogelijkheden kunnen toevoegen. Dit idee komt ook terug in veel andere ideeën. We zullen dit idee updaten zodra ik meer informatie heb. 

 

Groeten Lotte

Wietske
CONTRIBUTOR ***
door Wietske

Fijn dat dit onderzocht wordt @Lotte v Dijk, want op deze manier is de inbox voor onze HR-administratie niet werkbaar. Er moet eenvoudig gefilterd kunnen worden op dezelfde filters als in 'Te doen' om hier in grote aantallen mee te kunnen werken. Voor nu heb ik daarom de link naar Self Service (Te doen) bij HR voor anderen toegevoegd zodat de collega's van HR en Salarisadministratie op de 'oude' manier kunnen werken.

Margriet ten Napel
CONTRIBUTOR **
door Margriet ten Napel

@Lotte v Dijk kan de afdelingscode al toegevoegd worden aan de inbox. Onze HR afdeling zien alle taken en filteren in de oude omgeving altijd op afdelingscode. Dus niet perse als keuzeblokje maar meer als tekst om het zo makkelijk te kunnen screenen?

Misschien is dat deel makkelijker te realiseren en ik denk dat heel veel mensen dat al fijn zouden vinden.