Mijn Communities
Help
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

In gebruikersinformatie (Autorisatierapport) ook naam van de rechtengroep zichtbaar maken

door Gea Bussink-Veerbeek
Status: Gerealiseerd

Op dit moment kun je zien welke rechten een gebruiker heeft, maar je kunt niet zien welke rechtengroep(en) die gebruiker heeft. Graag kolom toevoegen voor 'Applicatie naam' met de naam van de rechtengroep. 

GeaBussinkVeerbeek_1-1669825981638.png

In het autorisatierapport zie je alle rechten van de gebruiker. Je ziet echter niet dat de eerste vier autorisaties zijn op grond van rechtengroep 'Raadsleden' en de laatste autorisatie op grond van rechtengroep 'GEBR - APP - basis'. 

GeaBussinkVeerbeek_2-1669826102622.png

 

6 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Gea Bussink-Veerbeek,

 

Bedankt voor je idee! We gaan analyseren of we dit idee ook uit kunnen voeren. Ik verander daarom de status naar: In onderzoek. 

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

We nemen dit idee mee in de planning van deze module voor nader onderzoek.

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Ingepland

We zijn inmiddels begonnen aan de ontwikkeling om dit toe te voegen. We hopen dit op korte termijn te kunnen releasen. 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Sabine Koelewijn Dat is een mooi bericht. Dankjewel!

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit idee is nu gerealiseerd. De release note staat bij nieuws. 

Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***
door Annemarie van der Geest

Fijn om te horen! Dank!

...nu we toch bezig zijn...Als ik de autorisaties van een gebruiker wil opzoeken onder Autorisatiebeheer/Gebruikers en ik zoek naar...ik noem maar iets, Jansen..., dan zou ik het fijn vinden als daar niet alleen een ID staat, maar bijvoorbeeld ook voorletters en een kolom met een personeelsnummer. Het gebruikersnummer moet je dan altijd eerst weer opzoeken, terwijl je voorletters en/of personeelsnummer vaak al bij de hand hebt.

Is dat mogelijk?