Mijn Communities
Help
Jeroen Coret Kennemerhart
CONTRIBUTOR ***

Maak Mijn Visma onderdeel onderdeel van Mijn Youforce

door Jeroen Coret Kennemerhart
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Momenteel is Mijn Visma een onderdeel wat buiten (Mijn) Youforce valt en waarvoor je dus apart in moet loggen. Het zou zoveel handiger zijn wanneer dit onderdeel is van (Mijn) Youforce.

 

Daarin zou ik dan graag de contactinfomatie willen zien die voor de klant relevant is zoals bv wie is de HCM'er met daarbij mail en telefoonnummer. Maar ook hoeveel credits heeft de klant nog over.

1 Opmerking
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎08-11-2023 13:50 door Lotte v Dijk )
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hallo @Jeroen Coret Kennemerhart


Bedankt voor jouw idee. Voor nu zullen wij de link naar Mijn Visma | Raet niet toevoegen aan Mijn Youforce. Uiteraard kan je er zelf voor kiezen deze wel toe te voegen als handige link in Mijn Youforce. 

De reden dat we dit niet zullen toevoegen is omdat Mijn Visma | Raet geen onderdeel is van Youforce. Mijn Visma | Raet is voor jullie beschikbaar als klant van Visma | Raet. Hier kan je facturen inzien, naar het service center etcetera. 

De Youforce omgeving is voor jullie als klant gebonden aan jullie interne processen zoals de verlofregelingen, declaraties en dus gerelateerd aan alles voor jullie gebruikers.

 

Naast dat we Mijn Visma | Raet geen passend proces vinden binnen Mijn Youforce kunnen wij ook de SSO niet realiseren van Youforce naar Mijn Visma | Raet. Dit zal dan altijd betekenen dat je alsnog opnieuw zou moeten inloggen met jouw inloggegevens die je normaal gebruikt voor Mijn Visma | Raet. 

 

Voor nu zien we hierom geen toegevoegde waarde aan het toevoegen van deze link. Mocht er in de toekomst iets veranderen in de mogelijkheden, dan zullen we dit nogmaals reviewen. 

 

Voor nu hoop ik je voldoende geinformeerd te hebben.

 

Groeten Lotte