Mijn Communities
Help
Sylvia Schilt
CHAMPION *

Mogelijkheid krijgen om tekst van een notificatie aan te kunnen passen

door Sylvia Schilt
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Wij kennen binnen performancemanagement jaargesprekken die getekend moeten worden ( er zit geen beoordeling aan vast). Nu zie ik dat er in Mijn YF wel een notificatie verschijnt dat het gesprek ondertekend kan worden, alleen is de tekst van deze notificatie erg onduidelijk en dekt deze niet de lading. Zie hieronder:

SylviaSchilt_0-1698325980531.png

Sign Review is een term die we niet kennen. De zin 'Klik om digitale teken beoordeling' is een kromme zin. We zouden graag zowel de koptekst als de korte zin eronder willen aanpassen.

 

1 Opmerking
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hallo Sylvia, 

 

Het klopt dat de notificaties van Performance Management geen goede zin bevatte. Als het goed is wordt daar momenteel aan gewerkt.

In de modules waarin je zelf de notificaties/taken kunt instellen, zullen ook deze notificaties worden getoond met jouw eigen tekst. Voor de andere modules definieren wij de algemene berichten, zoals bijvoorbeeld de notificaties van de salarisspecificatie, declaraties etcetera. Ook voor Performance management zullen wij de teskt in de notficaties verbeteren. 

 

We staan uiteraard altijd open voor feedback voor de voorgedefinieerde berichten. 

 

Groeten Lotte